Informasjon fra styret om aktiviteter fremover

Skrevet av Monica Dahl Sagmoen
Til våre medlemmer
Først og fremst vil jeg på vegne av NDF styret ønske alle et Godt Nytt år!

Den 12.01 hadde NDF styret årets første Teams-møte for å planlegge dartsåret 2021, særlig med tanke på hvordan starten på året ble.
Styret har mange hensyn å ta, både i forhold til våre medlemmer,spillelokaler og selvfølgelig retningslinjer for smittevern og hvordan gjennomføre turneringer i tråd med disse.
Vi har etter grundig overveining måtte ta en beslutning på hva vi anser som realistisk ut ifra de retningslinjer vi måtte forholde oss til i 2020, og med stor sannsynlighet første halvdel av 2021.
Derfor har vi besluttet at all dart er avlyst ut Januar t.o.m April !
NDF styret har valgt å avlyse Forbundstinget 19. Mars og flytte det til siste helgen i August.
Planen er å avholde Forbundstinget fredag 27. og gjennomføre NM lag og NM singel den 28. og 29. samme helg.
Første åpning for dart blir siste helgen i 28. til 30. Mai, hvor vi planlegger å gjennomføre NC 1 og 2, NC par.
Styret NDF