Forbundstinget og NM Lag og Singel 2022

Skrevet av Jan Eirik Nordseth
Plassering av årets forbundsting, NM lag og singel er endelig klart. Styret må først bare beklage at dette kommer litt seint, men det har ikke hvert enkelt og finne en plass som har ledig og ønske om å være vårt vertskap. Men nå er det endelig på plass.

Styret har den glede og kunne ønske dere alle hjertelig velkommen til en trivelig darts helg hos ærverdige Scandic Lillehammer i Turisthotelveien 6, 2609 Lillehammer.

Det ligger allerede nå klart for bestilling av rom og vi har et vist antall rom som tilknyttet vårt arrangement. Disse rommene frigis til andre 1.mars om ikke vi har booket alle som er reservert te oss. Vi kan ikke garantere prisen på rommene etter denne datoen.

Booking koden som skal bukes er 47900252. Da får man enkeltrom til 1090.- og dobbeltrom til 1290.- pr natt inkl. frokost.

Det skal også i år være bankett og festmiddag på lørdagskvelden med premieutdeling etter årets Lag turnering. Vi vil komme tilbake med opplysninger om priser og hvordan man melder seg på her.

Styret minner også alle klubber og medlemmer på at innbydelsen er sendt ut og at forslag til tinget må være mottatt av styret senest 14.februar for at det skal bli tatt til behandling på forbundstinget.

Styret ser frem til og feire jubileum med dere alle og håper på rekord deltakelse til NDF`s 40-års feiring.