Forbundskaptein herrelag søkes

Skrevet av Morten Ingdahl
Forbundskaptein herrelag søkes.

Forbundsstyret søker en entusiastisk, engasjert og fleksibel kaptein til herrene.

Om du ønsker å bli vår neste forbundskaptein så vil vi at du skriver litt om deg selv, hva planer du sitter med og hvordan du ser for deg at denne jobben kan gjøres. Send oss en søknad innen søndag 19 november 2023. Søknaden sendes til morten@darts.no

Jobben som forbundskaptein går i korte trekk ut på å sette sammen 4 herrer som skal spille singel, dobbel og lag i WM og EM. I Nordic cup (deltar Danmark, Sverige, Finland, Norge, Island og Færøyane) så er det 8 herrer som taes ut og spiller singel, dobbel og lag som Norge 1 og Norge 2 i turneringa. Det er ønskelig at du har tid til å reise å se spillere i turneringer (NM, NC osv). At du jobber med de nest beste, for de er morgen dagens spillere som skal spille der. Flink til å motivere spillere, gi konstruktive tilbakemeldinger, sette krav til spillere, ikke akseptere noe tull fra spillere når en er ute og reiser eller på turneringer hjemme. At de har sunde og gode holdninger til dart sporten. Få landslagsspillerne til å være så «klar» som mulig til turneringen som kommer. Ha en forståelse for forbundets økonomi og delta aktivt i reise planleggingen til utenlands turneringer sammen med forbundets kasserer. Det skal leveres rapport etter en turnering til NDF styre. Samt en rapport til forbundstinget hvert år.

Er dette noe du kunne tenke deg, da hører vi fra deg.

Styret NDF

Trykk på bilde for å gjøre det større