Betaling av klubbens kontingent til NDF

Skrevet av Morten Ingdahl
Betaling av klubbens kontingent til NDF.

Klubbens kontingent til NDF må betales via forbundets hjemmeside, det blir ikke sendt ut giro.

Leder eller kasserer logger seg inn på ”Min side” på forbundets hjemmeside.
Der er det en meny på skjermens høyre side, hvor det står ”Klubbsider” nederst på menyen.
Når man trykker på plusstegnet foran Klubbsider, utvider menyen seg og der er det et valg ”Betale kontingent”, det er da klubbens kontingent til NDF det gjelder. Viser ellers til brukerveiledningen som er tilgjengelig over menyen på høyre side. Denne kontingenten må være betalt før klubbens medlemmer kan melde seg på turneringer.

Betaling av enkeltmedlemmers kontingent til NDF utføres på nesten samme måte. Når et enkeltmedlem logger seg inn, kommer samme menyen opp, og der er det et valg ”Betale kontingent”. Her kan det også velges om det skal betales via bankkort eller vipps. Kontingenten må være betalt før en kan melde seg på turnering. Husk at GDPR må også være godkjent, det gjøres under ”Endre kontaktinfo”.